dimarts, 12 de febrer de 2008

De tot cor en premsa

Com ahir us contàvem, Bromera ha realitzat un important esforç de promoció de l'últim llibre d'Andreu Martín, De tot cor. En el Levante, ja se n'han fet ressò. A la notícia destaquen la publicitat que hem elaborat:

L'imprés forma part de l'ambiciosa campanya que Bromera ha llançat per a divulgar el seu últim producte. Ha editat 40.000 fullets de promoció i 60.000 punts de lectura, i ha creat un lloc en internet específic per a la novel·la, i un concurs. Fins i tot s'ha fet lloc en el famós portal de vídeos Youtube.

La tirada de la novel·la (4.000 exemplars) és també el doble de l'habitual en publicacions en valencià. L'objectiu és poder arribar a un públic ampli, una aposta comercial que Bromera s'ha posat com a meta en els últims anys.


El concurs consisteix a intentar endevinar qui és l'assassí de Tiaguín Moltó, personatge de la novel·la. Podeu participar fàcilment entrant a la web especial del llibre. Entre tots els qui participen, se sortejaran un total de 5 llibres signats per l'autor. Ànim i a participar!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

assassí. no assasí!

JC Girbés ha dit...

Tens tota la raó, observador lector anònim: en el full promocional hi apareix una vegada amb una sola 's' la paraula "assassí". Lamentem aquesta errada (no cal dir que involuntària) que sens dubte esmenarem en futures reedicions de la revista "De tot cor". Atés l'èxit d'aquest material promocional, qui sap si acabarà en els quioscs i tot!