Salta al contingut principal

La cacera

Ha arribat el dia de la cacera. Per a trobar un llibre alliberat per bookcrossing, heu de seguir aquestes instruccions:
  • Entrar a la prestatgeria de Bromera http://www.bookcrossing.com/mybookshelf/Bromera/page_1/statusfilter_0

  • Elegir quin llibre us agrada de la prestatgeria, fer clic en el titol.

  • Una vegada hem accedit a la fitxa del llibre, podem veure on es troba en aquestos moments. Per al llibre escollit, podem llegir on el podrem trobar.


    «Planned release in about 11 hrs (10/20/2008 1:00:00 PM BX time) at Estació de trens in Alzira, València/Valencia Spain»
    És a dir:

    A partir del dia 10/20/2008 a les 1:00 PM en la franja horària BX (i per tant cal sumar 7 hores per a obtindre la franja horària local: és a dir, a partir de les 20:00). A l’estació de trens d’alzira.

    També podem llegir alguna pista d’on està amagat el llibre a la secció «WILD RELEASE NOTES»:

    En aquest cas, «Buscar per les màquines de venta automàtica».

    Els Premis Literaris Ciutat d’Alzira celebren enguany el 20é aniversari i a Edicions Bromera, ho volem celebrar «alliberant» 20 dels títols guardonats. Per això, el 20 d'octubre, a les 20 hores, l’editorial entrarà a formar part de la comunitat BookCroosing, i «alliberarà» 20 obres per diferents punts de la nostra geografia.
  • Comentaris

    Anònim ha dit…
    20 de novembre o 20 d'octubre?
    Bromera de lletres ha dit…
    Disculpeu, efectivament, era el 20 d'octubre. Ja ho hem modificat a la informació de dalt.

    Entrades populars d'aquest blog

    Tornen els #MotsLiteraris a Bromera

    A partir del pròxim dilluns 3 de juliol, fareu bé d'estar molt atents i atentes a les nostres xarxes socials -tant Facebook com Twitter-, perquè eixe dia posem en marxa els #MotsLiteraris2017, el passatemps més refrescant de l’estiu. Cada setmana publicarem a les nostres xarxes socials una pista que vos permetrà endevinar la paraula que s'amaga a l'encreuament de Bromera. En tots els casos, es tracta de termes i definicions molt lligats a les novetats del nostre catàleg. Però no patiu, perquè endevinar-los és molt fàcil! Per a participar, només heu de deixar-nos un comentari amb la solució correcta. Entre tots els qui encerteu l’enigma cada setmana sortejarem un exemplar del llibre amb què es relaciona la paraula de l'encreuament. Els guanyadors i guanyadores es donaran a conéixer el dia 4 de setembre. Molta sort i molt d’enginy!

    La paraula de la setmana

      birbar La secció va dedicada, aquesta setmana, a la paraula birbar . Qui compagine agricultura i literatura sabrà que birbar és per al camp el que revisar és per a l’escriptura: una faena d’allò més mundana. Però necessària, ineludible. En tots dos casos, cal arrancar o tallar les males herbes que perjudiquen el sembrat a fi que done bons aliments. A les nostres terres, són males herbes habituals el serreig (especialment als arrossars), la junça o jonça i la verdolaga. I segons si estem en un terreny marjalenc o en terra ferma, usarem per a la tasca o bé les mans o bé una birbadora, que és una aixada de fulla rectangular pensada per a birbar, eixarcolar, escardar, eixartellar o herbejar. Els policies s’havien cansat de discutir amb el llaurador per fer-li veure que la seua obligació era quedar-se allà fins que apareguera el jutge de guàrdia. No hi havia hagut manera. Cabut com ell a soles, deia que no pensava perdre el temps i que s’estaria a l’altre cap d...

    Tràiler L'esclau del Mercadal

    Us convidem a veure el booktràiler de L'esclau del Mercadal , de Dolors Garcia i Cornellà, una obra ambientada en la Girona del segle XIV, en la qual un jove cristià, un altre de religió jueva i un dels pocs esclaus de la ciutat, es fan amics. En una època en què la intolerància, les revenges i l’odi a la diversitat eren l’única transacció possible entre les diferents comunitats, tots tres lluitaran per la seva parcel·la de llibertat. L’esclau del Mercadal , Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil 2003, reflecteix els problemes d’interrelació que sorgeixen entre col·lectius diferents. Una qüestió que resulta, malauradament, molt actual. És doncs, una bona oportunitat per a ensenyar els joves el valor de l'amistat lluny de prejudicis.