Passa al contingut principal

El retorn del Jove Príncep



"- Com pot un estimar-se a si mateix, si es coneix les imperfeccions pròpies? -replicà el jove Príncep.

- De la mateixa manera que podem estimar els altres, coneixent-ne les d'ells. Els qui esperen un ésser perfecte per tal d'estimar-lo veuen imatges falses i enganyoses, i acaben no estimant ningú. Per tant, per a estimar-te i perdonar-te, n'hi ha prou que sentis el desig de ser una persona millor, i acceptis que has fet tot el que podies fer.

-Com sabré que estimo de debò si abans no he experimentat l'amor?-va preguntar el Jove Príncep amb tota la lògica.

-Estimes de debò quan poses la felicitat d'algú altre per davant de la teva. L'amor de veritat és lliure i no coneix límits."

El retorn del Jove Príncep

Edicions Bromera ha publicat El retorn del jove príncep, de A.G Roemmers, una història de ficció que ens convida a fer un viatge espiritual i humanístic a la recerca dels sentiments més amagats. L’obra es publica simultàniament en castellà en Planeta i els drets d’edició s’han venut a una dotzena de països entre els quals hi ha Brasil, Islàndia, Rússia, Itàlia o Taiwan.

Bruno d’Agay, descendent d’Antoine de Saint-Exupéry, ha dit d’aquest llibre que es tracta «d’una obra que ens fa recordar tot el que no cal oblidar: l’amor, l’educació, la família, els valors...»


A.G. Roemmers (Buenos Aires, 1958) és escriptor i poeta. És també acadèmic del Reial Insitut de Cultura de Mèxic i president honorari de l’Associació Americana de Poesia. En 2006 es convertí en el primer autor llatinoamericà en guanyar el premi Cultura Viva en la modalitat de poesia. El retorn del jove príncep ha sigut declarat a Argentina obra d’interés cultural.
L’autor estarà a Madrid el 2 i 3 de juny per promocionar el seu treball i dedicarà un temps de la seua estància als mitjans de comunicació.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tràiler L'esclau del Mercadal

Us convidem a veure el booktràiler de L'esclau del Mercadal , de Dolors Garcia i Cornellà, una obra ambientada en la Girona del segle XIV, en la qual un jove cristià, un altre de religió jueva i un dels pocs esclaus de la ciutat, es fan amics. En una època en què la intolerància, les revenges i l’odi a la diversitat eren l’única transacció possible entre les diferents comunitats, tots tres lluitaran per la seva parcel·la de llibertat. L’esclau del Mercadal , Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil 2003, reflecteix els problemes d’interrelació que sorgeixen entre col·lectius diferents. Una qüestió que resulta, malauradament, molt actual. És doncs, una bona oportunitat per a ensenyar els joves el valor de l'amistat lluny de prejudicis.

Quina coberta t'agrada més per a "La bèstia del cor"?

Us volem proposar que col·laboreu en un dels procesos pels quals passa el llibre abans de ser publicat. Es tracta de la tria de la coberta d'entre les propostes que es preparen. Sembla una tasca senzilla però cal pensar que ha de resultar atractiva i suggerent per als lectors i a més, ha de respondre al text que acompanya. El llibre en qüestió és el de La bèstia del cor , de la Nobel Herta Müller, i volem saber la vostra opinió per a aquesta important publicació. Ací teniu les diferents propostes. Només cal que voteu la imatge que més vos agrada en la xicoteta enquesta del final. Us agraïm per avançat la vostra participació! Ací teniu la sinopsi perquè us ajude a decidir: Ambientada a Romania en el moment més àlgid de la dictadura, La bèstia del cor ens endinsa en l’experiència d’un grup de joves que abandonen els pobres dominis on viuen i opten per l’exili, a la recerca d’un futur millor. Però les seues esperances són devastades per l’evidència que en aquest nou escenari tampoc é...