Passa al contingut principal

El retorn del Jove Príncep



"- Com pot un estimar-se a si mateix, si es coneix les imperfeccions pròpies? -replicà el jove Príncep.

- De la mateixa manera que podem estimar els altres, coneixent-ne les d'ells. Els qui esperen un ésser perfecte per tal d'estimar-lo veuen imatges falses i enganyoses, i acaben no estimant ningú. Per tant, per a estimar-te i perdonar-te, n'hi ha prou que sentis el desig de ser una persona millor, i acceptis que has fet tot el que podies fer.

-Com sabré que estimo de debò si abans no he experimentat l'amor?-va preguntar el Jove Príncep amb tota la lògica.

-Estimes de debò quan poses la felicitat d'algú altre per davant de la teva. L'amor de veritat és lliure i no coneix límits."

El retorn del Jove Príncep

Edicions Bromera ha publicat El retorn del jove príncep, de A.G Roemmers, una història de ficció que ens convida a fer un viatge espiritual i humanístic a la recerca dels sentiments més amagats. L’obra es publica simultàniament en castellà en Planeta i els drets d’edició s’han venut a una dotzena de països entre els quals hi ha Brasil, Islàndia, Rússia, Itàlia o Taiwan.

Bruno d’Agay, descendent d’Antoine de Saint-Exupéry, ha dit d’aquest llibre que es tracta «d’una obra que ens fa recordar tot el que no cal oblidar: l’amor, l’educació, la família, els valors...»


A.G. Roemmers (Buenos Aires, 1958) és escriptor i poeta. És també acadèmic del Reial Insitut de Cultura de Mèxic i president honorari de l’Associació Americana de Poesia. En 2006 es convertí en el primer autor llatinoamericà en guanyar el premi Cultura Viva en la modalitat de poesia. El retorn del jove príncep ha sigut declarat a Argentina obra d’interés cultural.
L’autor estarà a Madrid el 2 i 3 de juny per promocionar el seu treball i dedicarà un temps de la seua estància als mitjans de comunicació.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Els Homes de la Dalla", nou títol de John Connolly

Una bona notícia per als amants de la novel·la negra: acaba d'arribar Els Homes de la Dalla , l'últim èxit de John Connolly , un dels màxims exponents dins del gènere. Un llibre altament recomanable que continua la saga protagonitzada pel detectiu Charlie Parker després d’ Els turmentats , la primera obra de l’autor traduïda a la nostra llengua. Amb Els Homes de la Dalla , Connolly ens mostra la seua extraordinària capacitat per a composar personatges impressionants. En aquesta ocasió, ens acostem, d'una manera més estreta, a un dels secundaris imprescindibles de la saga: Louis. Així, l'autor ens regala l'oportunitat de profunditzar en la seua vida des de la infància, i descobrir el "jo" més ocult d'aquest personatge amb pell de llop. Els pecats del passat el visiten ara. Algú està perseguint-lo. La seua casa, els seus negocis i el seu company també estan en el punt de mira. L’instrument de la venjança és l'Alegria, un assassí d’assassins, el més

Una nova experiència de lectura

En Bromera hem posat en marxa una nova experiència lectora en la qual volem implicar tota la comunitat educativa: tant famílies com alumnat i professors. Es tracta d’Emociona’t , un projecte que incorpora una sèrie de recursos innovadors que giren entorn del concepte Lectura activa i que pretén oferir un projecte de lectura complet. Si no el conegueu, ara vos el presentem! Encomanar la passió pels llibres és un dels grans reptes de l’escola i de la societat actual. Un repte que, els darrers anys, ha provocat un bon grapat de reflexions i estudis de pedagogs, educadors i també d’institucions públiques. A Bromera, volem aportar el nostre granet d’arena amb Emociona’t , una finestra oberta a la innovació i a la creativitat, ja que incorpora noves metodologies i recursos per a despertar l’interés i la curiositat per la lectura. D’una banda, hem intentant incorporar al projecte aquelles estratègies que s’ha demostrat que tenen un efecte positiu en el foment pel gust de la lectu

Tertúlies dialògiques amb Bromera

Des de fa un temps, molts dels docents de les nostres escoles busquen alternatives a les pràctiques pedagògiques tradicionals. Potser per això, darrerament han despertat interés entre el professorat les tertúlies literàries dialògiques. A colp d’ull, aquestes activitats podrien semblar simples tertúlies literàries organitzades al si de les escoles. Però són molt més. En primer lloc, l’objectiu ultrapassa la simple lectura d’un mateix llibre per part d’un grup, ja que la primera condició és la selecció de les lectures mateixes. I és que en les tertúlies literàries dialògiques només tenen cabuda els clàssics universals. Els clàssics universals són obres que, per la seua qualitat, han perdurat al llarg dels anys, fins i tot dels segles. En els clàssics, a més, trobem reflectits els grans temes que han preocupat la humanitat, i que transcendeixen les cultures i les èpoques. Per tot això, la introducció d’aquestes obres des dels primers nivells de l’ensenyament pot reportar una gran