Així ha definit Jordí Puntí L'encantadora de Florència, de Salman Rushdie, en l'article que ha signat hui en l'espai que dedica El Periódico al llibre de la setmana.
"Salman Rushdie desplega en l'última novel·la tota la seva habilitat narrativa"; "un brillant viatge de l'Occident de la Florència renaixentista a l'Orient de la cort de l'imperi mogol que desplega tots els recursos de la novel·la històrica d'aventures"; "esplèndida novel.la" o "enginy verbal", són alguns del qualificatius emprats per Puntí per a parlar de l'última obra de l'autor angloindi, publicada recentment per Bromera.
Us convidem, una vegada més, a endirsar-se en l'extraordinari univers narratiu de Salman Rushdie a través de les pàgines d'aquesta darrera novel·la o d'Els fills de la mitjanit. Trobareu més informació i podreu començar a llegir punxant ací.
A partir del pròxim dilluns 3 de juliol, fareu bé d'estar molt atents i atentes a les nostres xarxes socials -tant Facebook com Twitter-, perquè eixe dia posem en marxa els #MotsLiteraris2017, el passatemps més refrescant de l’estiu. Cada setmana publicarem a les nostres xarxes socials una pista que vos permetrà endevinar la paraula que s'amaga a l'encreuament de Bromera. En tots els casos, es tracta de termes i definicions molt lligats a les novetats del nostre catàleg. Però no patiu, perquè endevinar-los és molt fàcil! Per a participar, només heu de deixar-nos un comentari amb la solució correcta. Entre tots els qui encerteu l’enigma cada setmana sortejarem un exemplar del llibre amb què es relaciona la paraula de l'encreuament. Els guanyadors i guanyadores es donaran a conéixer el dia 4 de setembre. Molta sort i molt d’enginy!
Comentaris