Passa al contingut principal

Descobreix una col·lecció terroríficament divertida!


«El Bagul dels Monstres» és una nova col·lecció de deu títols plens d’humor, protagonitzats per criatures o monstres de l’imaginari infantil que conviden a perdre la por llegint. Els relats, escrits per Enric Lluch i il·lustrats per dibuixants de prestigi internacional, ens acosten les divertides aventures d’uns personatges ben coneguts des d’una perspectiva molt lúdica que intenta desdramatitzar el paper que, tradicionalment, han exercit aquests éssers terrorífics entre els xiquets.

D’aquesta manera, podem conéixer una bruixa que no para de ficar-se en embolics, un vampir que necessita anar a la consulta del dentista, una mòmia que vol tornar a Egipte i no coneix el camí o un ogre que ha de canviar de dieta perquè no troba xiquets per a devorar. Deu històries terroríficament divertides que faran les delícies dels menuts de la casa.




Els contes es poden adquirir individualment o dins d’un pràctic bagul contenidor, i estan disponibles en castellà i també en anglés, en Algar Editorial. A més, la col·lecció ha suscitat l’interés fora de les nostres fronteres i es pot llegir ja al Canadà i, en breu, al Brasil i a França.

Et convidem a conéixer millor aquesta terrorífica col·lecció en la pàgina web especial
www.bromera.com/monstres. D’ací també es poden descarregar les cobertes, un vídeo sobre els llibres i el joc dels monstres, que, a la manera d’un joc de l’oca, farà que els menuts es divertisquen llegint i també jugant durant aquestes vacances. Entra-hi!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tràiler L'esclau del Mercadal

Us convidem a veure el booktràiler de L'esclau del Mercadal , de Dolors Garcia i Cornellà, una obra ambientada en la Girona del segle XIV, en la qual un jove cristià, un altre de religió jueva i un dels pocs esclaus de la ciutat, es fan amics. En una època en què la intolerància, les revenges i l’odi a la diversitat eren l’única transacció possible entre les diferents comunitats, tots tres lluitaran per la seva parcel·la de llibertat. L’esclau del Mercadal , Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil 2003, reflecteix els problemes d’interrelació que sorgeixen entre col·lectius diferents. Una qüestió que resulta, malauradament, molt actual. És doncs, una bona oportunitat per a ensenyar els joves el valor de l'amistat lluny de prejudicis.

Tornen els #MotsLiteraris a Bromera

A partir del pròxim dilluns 3 de juliol, fareu bé d'estar molt atents i atentes a les nostres xarxes socials -tant Facebook com Twitter-, perquè eixe dia posem en marxa els #MotsLiteraris2017, el passatemps més refrescant de l’estiu. Cada setmana publicarem a les nostres xarxes socials una pista que vos permetrà endevinar la paraula que s'amaga a l'encreuament de Bromera. En tots els casos, es tracta de termes i definicions molt lligats a les novetats del nostre catàleg. Però no patiu, perquè endevinar-los és molt fàcil! Per a participar, només heu de deixar-nos un comentari amb la solució correcta. Entre tots els qui encerteu l’enigma cada setmana sortejarem un exemplar del llibre amb què es relaciona la paraula de l'encreuament. Els guanyadors i guanyadores es donaran a conéixer el dia 4 de setembre. Molta sort i molt d’enginy!

L'encisadora mèdium de Silvestre Vilaplana

Aquesta setmana hem rebut una molt bona notícia, ja que la novel·la La mèdium , del reconegut escriptor Silvestre Vilplana, ha estat distingida amb el Premi Crítica Serra d’Or Juvenil, guardó organitzat per la revista Serra d’Or , una de les publicacions més antigues en la nostra llengua. Per això, aquesta setmana tornem a parlar de literatura juvenil al nostre bloc, en concret, d’aquesta fascinant obra de l’escriptor alcoià que, si encara no heu tingut l’oportunitat de llegir, us recomanem encaridament. La mèdium és un thriller que atrapa des de la primera pàgina amb una intensitat narrativa que va creixent a mesura que acompanyem la protagonista en la seua cursa per la supervivència. Layza és una nena amb un poder extraordinari per a predir el futur. Aquesta virtut ha condicionat la seva vida des de petita, davant la incomprensió de la gent que l’envolta. Però quan la premsa coneix aquest poder, i, per tant, passa al domini públic, es veurà obligada a emprendre una cursa c...