Passa al contingut principal

Homes, el llibre més venut a la Fira del Llibre de València



La Fira del Llibre de València ha tancat portes aquest cap de setmana després de més de 15 dies de programació amb presentacions, taules rodones, animacions i activitats de tot tipus que han amenitzat la 41 edició de la fira. Tot i la crisi econòmica, la Fira ha estat tot un èxit i en xifres globals els organitzadors parlen de quasi un milió d'euros en ventes. A més, dues han sigut les particularitats d'aquesta edició: la inexistència d'un clar best-seller entre les novetats literàries i el fet que les dones copsen els primers llocs entre les obres més venudes.


Homes i La casa de gel, entre les novel·les més venudes
És el cas d'Isabel-Clara Simó i Homes, que s'ha convertit en el llibre més venut de la Fira del Llibre de València. L'escriptora d'Alcoi ha sigut una de les escriptores més demandades per segon cap de setmana consecutiu i els seus lectors han tingut l'oportunitat d'emportar-se un exemplar signat no només d'Homes sinó també de molts altres èxits que l'autora ha publicat a Bromera com Dones, Júlia, Raquel o El meu germà pol. Entre les novel·les més venudes trobem també un altre llibre de Bromera. Es tracta de La casa de gel, del menorquí Joan Pons, i que ha guanyat el Premi de Novel·la Ciutat d'Alzira. L'escriptor menorquí ha esta també signant exemplars durant aquest cap de setmana a la caseta de Bromera.

Pel que fa a la literatura infantil i juvenil podem destacar entre els llibres més venut La selva en vers de Maria Dolors Pellicer. Justament aquest diumenge tenia lloc la presentació-animació d'aquest llibre i que ha comptat amb la presència de l'il·lustrador, Paco Giménez i l'acompanyament musical de Trescant. A més, val a dir que Maria Dolors Pellicer recull hui amb aquesta obra el Premi de la Crítica que lliura l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana.

Clica ací si vols conèixer tots els detalls dels llibres més venuts de Bromera durant aquesta edició de la Fira. Però no oblides que, tot i l'èxit d'alguns dels títols de Bromera, pots visitar el nostre catàleg complet de novetats i gaudir de la lectura els 365 dies de l'any!

Enllaços relacionats:

Levante

Las Provincias

Fira del Llibre

El País

Comentaris

Anònim ha dit…
Però Homes no és una novel·la, no??
Bromera de lletres ha dit…
En efecte, Homés no és cap novel·la! Gràcies per la teua atenció. Ha sigut un lapsus...

Entrades populars d'aquest blog

Tràiler L'esclau del Mercadal

Us convidem a veure el booktràiler de L'esclau del Mercadal , de Dolors Garcia i Cornellà, una obra ambientada en la Girona del segle XIV, en la qual un jove cristià, un altre de religió jueva i un dels pocs esclaus de la ciutat, es fan amics. En una època en què la intolerància, les revenges i l’odi a la diversitat eren l’única transacció possible entre les diferents comunitats, tots tres lluitaran per la seva parcel·la de llibertat. L’esclau del Mercadal , Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil 2003, reflecteix els problemes d’interrelació que sorgeixen entre col·lectius diferents. Una qüestió que resulta, malauradament, molt actual. És doncs, una bona oportunitat per a ensenyar els joves el valor de l'amistat lluny de prejudicis.

Tornen els #MotsLiteraris a Bromera

A partir del pròxim dilluns 3 de juliol, fareu bé d'estar molt atents i atentes a les nostres xarxes socials -tant Facebook com Twitter-, perquè eixe dia posem en marxa els #MotsLiteraris2017, el passatemps més refrescant de l’estiu. Cada setmana publicarem a les nostres xarxes socials una pista que vos permetrà endevinar la paraula que s'amaga a l'encreuament de Bromera. En tots els casos, es tracta de termes i definicions molt lligats a les novetats del nostre catàleg. Però no patiu, perquè endevinar-los és molt fàcil! Per a participar, només heu de deixar-nos un comentari amb la solució correcta. Entre tots els qui encerteu l’enigma cada setmana sortejarem un exemplar del llibre amb què es relaciona la paraula de l'encreuament. Els guanyadors i guanyadores es donaran a conéixer el dia 4 de setembre. Molta sort i molt d’enginy!