dimecres, 28 de juliol de 2010

Ja tenim guanyador del concurs sobre Herta Müller!


Ja tenim al guanyador del concurs sobre Herta Müller i que ha aconseguit un exemplar signat de Tot el que tinc, ho duc al damunt, l'obra més recent de l'autora i que ha estat considerat el treball més poderós i colpidor de la Premi Nobel.Recordeu que per a participar només us demanàvem que ens féreu arribar una opinió o comentari sobre el que us semblava la literatura de Müller.


Andreu Mas ha sigut la persona guanyadora i aquest era el seu comentari:

"El que més m'agrada de Herta Müller és l'absència de floritures que marca el to paradoxalment lleuger i envoltant els seus escrits de molta biografia, dels qui, amb ella, han viscut alguns dels episodis més vergonyants de la història contemporània. Müller em fa partícip, m'ensenya, m'atrapa servint-se d'aquesta cruíssima porció d'història".

Enhorabona, Andreu, i gràcies a tots els qui heu participat!

2 comentaris:

Soc ha dit...

Bon dia, m’acabo d’assabentar de la noticia. Molt content. Espero les vostres indicacions tot emocionat. Gràcies. Andreu Mas

Bromera de lletres ha dit...

Hola, Andreu, hui mateix eixirà el llibre per missatger cap al teu domicili.
Gràcies per haver participat!