Salta al contingut principal

Arriba la València més negra

Del 6 al 15 de maig se celebra a València la quarta edició de VLC Negra, el Festival de Gènere Negre de la capital del Túria. A Bromera estem d’enhorabona perquè, a banda de contar amb la presència de Pierre Lemaitre al festival, ens hem assabentat que Un sepulcre de lletres minúscules, de Silvestre Vilaplana, ha estat nominada a Millor Novel·la Negra 2016. Les votacions estan obertes fins al pròxim 5 de maig i, per convèncer-vos de que aquesta obra mereix ser la guanyadora del guardó, volem fer-vos-en un tast.


Un sepulcre de lletres minúscules és una novel·la coral on s’alternen els punts de vista de vuit persones que no es coneixen i que coincideixen en una casa aïllada. Cada capítol està plantejat des del punt de vista d’un personatge diferent, en què anirem descobrint els motius que han portat cadascun d’ells a la seua situació actual. Els vuit protagonistes estan en una situació vital desespe­rada. Tots han acceptat un tracte amb un misteriós personatge quan les circumstàncies han estat tan extremes que no han trobat cap altra eixida. Enmig d’un ambient claustrofòbic i inquietant, totalment incomunicats de la resta del món, aniran revelant les circumstàncies que els han dut a aquesta casa i els termes d’un pacte en què la mort és l’objectiu final. Tots han assumit les normes. Però... i si de sobte les regles del joc canviaren? 

Amb un domini magistral de la tensió narrativa, Silvestre Vilaplana planteja un tema colpidor de manera valenta i ens capbussa en aquesta trama addictiva que sacseja el lector sense contemplacions.

Silvestre Vilaplana (Alcoi, 1969) conrea, amb una habilitat extraordinària, la narrativa, tant per a adults com per a joves, i la poesia. És autor, entre altres, de les novel·les per a adults El quadern de les vides perdudes (Premi Alfons el Magnànim), L’estany de foc (Premi Blai Bellver) i Les cendres del cavaller (Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira), publicades també en la col·lecció «L’Eclèctica». 
A més, el pròxim 1 de maig, l'autor estarà a les casetes de Bromera (50 i 51) de la Fira del Llibre signant exemplars de l'obra.




Més informació: 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tornen els #MotsLiteraris a Bromera

A partir del pròxim dilluns 3 de juliol, fareu bé d'estar molt atents i atentes a les nostres xarxes socials -tant Facebook com Twitter-, perquè eixe dia posem en marxa els #MotsLiteraris2017, el passatemps més refrescant de l’estiu. Cada setmana publicarem a les nostres xarxes socials una pista que vos permetrà endevinar la paraula que s'amaga a l'encreuament de Bromera. En tots els casos, es tracta de termes i definicions molt lligats a les novetats del nostre catàleg. Però no patiu, perquè endevinar-los és molt fàcil! Per a participar, només heu de deixar-nos un comentari amb la solució correcta. Entre tots els qui encerteu l’enigma cada setmana sortejarem un exemplar del llibre amb què es relaciona la paraula de l'encreuament. Els guanyadors i guanyadores es donaran a conéixer el dia 4 de setembre. Molta sort i molt d’enginy!

Tràiler L'esclau del Mercadal

Us convidem a veure el booktràiler de L'esclau del Mercadal , de Dolors Garcia i Cornellà, una obra ambientada en la Girona del segle XIV, en la qual un jove cristià, un altre de religió jueva i un dels pocs esclaus de la ciutat, es fan amics. En una època en què la intolerància, les revenges i l’odi a la diversitat eren l’única transacció possible entre les diferents comunitats, tots tres lluitaran per la seva parcel·la de llibertat. L’esclau del Mercadal , Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil 2003, reflecteix els problemes d’interrelació que sorgeixen entre col·lectius diferents. Una qüestió que resulta, malauradament, molt actual. És doncs, una bona oportunitat per a ensenyar els joves el valor de l'amistat lluny de prejudicis.

L’Orfeó Valencià Infantil presenta un cançoner deliciós en format de llibre-CD

Edicions Bromera acaba de publicar Cantovicòrum Iubilo , un llibre-CD que recull una selecció de cançons interpretades per l’Orfeó Valencià Infantil. El cançoner ens trasllada a un món màgic, infantil, amb històries de meduses, balenes i pirates mentre que, alhora, ens parla del valor de l’amistat, la lectura, el pas del temps o la força del cant. Aquest treball és una aposta de qualitat que pretén difondre el cant coral en valencià i que esdevé un regal als nostres oïts gràcies a les veus dels joves intèrprets. Les lletres del cançoner són d’autors reconeguts com Marc Granell, Olga Xirinacs, Josep Ballester i Josep Lluís Valldecabres , qui ha composat la música de les cançons. A més, l’artista Manuel Boix ha sigut l’encarregat d’il·lustrar aquest llibre-CD on hi trobareu les lletres i també les partitures de les cançons. Les il·lustracions són aquarel·les que fan somiar i ens conviden a deixar anar la imaginació mentre escoltem cadascuna de les melodies del cançoner. Vo...